fbpx

Nacionalna frekvencija za radio koji se ne emituje

Regulatorno telo za elektronske medije – REM dodelilo je nacionalnu frekvenciju, kao javno dobro u vlasništvu svih građana i građanki Srbije, Radiju Cherry koji ne emituje program, a iza koga stoji firma koja se bavi bojama, piše Cenzolovka.

„Nije poznato kada će program novog nacionalnog radija startovati, ali iz firme Kolorton print, koja se bavi proizvodnjom sredstava za pripremanje boja i pigmenata, najavljuju da su im ciljna grupa „mladi duhom od 7 do 77 godina”. Iako ta firma nema nikakvog iskustva sa medijima, na konkursu je pobedila mnogo iskusniju i poznatiju radijsku konkurenciju”, piše ovaj portal.

Navode i da u trenutku nastajanja njihovog teksta ovaj radio nije bio zaveden u Registru pružalaca medijskih usluga, ni u Registru medija Agencije za privredne registre.

Savet REM-a je odluku o dodeli radio frekvencije doneo nakon više od 2 godine od raspisivanja konkursa, 13. jula ove godine. Objašnjenje ovakvog postupanja dala je predsednica tog Saveta Olivera Zekić, koja je za Cenzolovku izjavila da su se tek sada stekli uslovi za donošenje ove odluke, jer Savet nije radio u punom sastavu duže vreme, „a bila je tu i epidemijološka situacija zbog korona virusa”.

Zekić je takođe rekla da su se na ovaj konkurs mogle prijaviti i radio stanice koje imaju, ali i one koje nemaju dozvole „za pružanje medijskih usluga”. Ipak, činjenica je da je Radio Cherry jedini od prijavljenih kandidata koji, kako navodi Cenzolovka, „nema nikakvog iskustva u etru, kao ni u medijima”, što je potvrdio i zakonski zastupnik firme Kolorton print.

Predsednica Saveta REM-a objasnila je za Cenzolovku da je ovaj radio dobio frekvenciju zbog „najveće konzistentnosti između elaborata i prezentacije na javnom razgovoru”.

„Time je između svih podnosilaca prijave dao veće garancije da će svojim programom doprinositi većem kvalitetu i raznovrsnosti sadržaja. Takođe, Radio Cherry je u obavezi da sa emitovanjem programa započne u zakonskom roku, a nakon izdavanja celovite dozvole za pružanje medijske usluge radija. I ja i ostali članovi Saveta, s obzirom na to da smo odluku doneli jednoglasno, uvereni smo da će Radio Cherry svojim programskim sadržajima dopuniti postojeću ponudu i naći svoje mesto na tržištu medijskih usluga, a u korist svih građana Srbije“, rekla je Zekić.

Nije odgovorila na pitanje kako komentariše to što firma u čijem je vlasništvu ovaj radio nema iskustva u medijima.

Prema navodima urednice Radija Cherry Ane Jovanović na razgovoru sa članovima i članicama Saveta REM-a, emitovaće 90 odsto muzičkog, 5 odsto informativnog, 2 do 3 odsto dečijeg programa, kao i emisije iz oblasti kulture i sporta. U elaboratu Radija Cherry navodi se da će poštovati sve moralne i etičke standarde novinarske profesije.

Izvor fotografije: Beta, Miloš Miškov

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

ZOOMER OCENJUJE: La Casa De Papel p1

Zoomer je u frci, trci, haosu i nije stigao da izbindžuje poslednju sezonu. Shame on us! Zato, ovaj put ocenjujete vi! Pozvali...

Sećanje na lockdown

Sećate li se prošlogodišnjeg policijskog časa? Od 17. marta do 7. maja 2020. godine trajao je policijski čas u Srbiji, uveden kao...

US Open: Sve što se dogodi po prvi put je posebno

Finala US Opena ove godine mnogo su obećavala. Prvo, finale ženskog singla, bilo je istorijsko i pre rezultata: poslednji...

Šta se dešavalo na ekološkom ustanku i zašto nam je to važno?

U subotu 11. septembra u Beogradu održan je drugi po redu ekološki protest, kako su ga organizatori nazvali, „Ustanak za opstanak"....

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još