Platforma za onlajn donacije, Superhero.rs, koja je plod saradnje kompanije Mastercard i dobrotvorne organizacije NURDOR, koja je lansirana u decembru 2021.godine, ovog proleća predstavlja drugu po redu modnu kolekciju modnog brenda Superhero.
U pitanju je dizajnerska kolekcija koju je osmislila mlada modna dizajnerka, Tatjana Ostojić. Nova kolekcije Superhero je za sezonu proleće/leto. Novi Superhero je zadržao street fashion atribute, kvalitet materijala i izrade, ovoga puta nešto intenzivnijeg kolorita. Kolekcijom dominiraju novi krojevi dukseva i majici, sa prepoznatljivim ispisima Superhero. „Zvezda” kolekcije je crveni mantil, Kryptonite, a po prvi put se pored dukseva i majici našla i haljina.
Podsećamo, Superhero.rs je važan digitalni kanal kroz koji humanitarna organizacija NURDOR od decembra prošle godine, na održiv i jednostavan način, prikuplja sredstva za inicijative i aktivnosti kojima se bavi, kako bi pomogli lečenje i oporavak dece obolele od raka. Prva kolekcija je za samo tri meseca prikupila blizu 4 miliona dinara za NURDOR.
Trenutno je u fokusu opremanje i otvaranje vrata nove, do sada najveće Roditeljske kuće, koju je organizacija uspela da obezbedi uz pomoć donacija.
Nova kolekcija Superhero urađena je u ograničenoj količini, a dostupna je isključivo preko online shopa na sajtu superhero.rs. Sva priklupljen sredstva idu organizaciji Nurdor.
„Samo nekoliko meseci od lansiranja superhero.rs platforme i modnog brenda Superhero, predstavljamo drugu kolekciju po redu, jer verujemo da su upravo kolekcije ono što će korisnike vraćati na platformu i obezbeđivati konstantan priliv donacija za NURDOR, koje ovog puta imaju za cilj završavanje nove Roditeljske kuće“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka Marketinga u kompaniji Mastercard i dodala da su posebno ponosni i na to što je na kolekciji ovog puta radila mlada srpska dizajnerka, sa vrlo prepoznatljivom stilom koji će doprineti da se Superhero brend dalje razvija i gradi. „I za naredne kolekcije su nam u planu saradnje sa domaćim dizajnerima koje želimo da promovišemo i tako ovom projektu damo dodatnu važnu dimenziju”, dodala je Đorić Gudurić.
Superhero ambasadori ove sezone su: Marko Nastić, Zoe Kida, Boško Jakovljević, Mikri Maus, Ena Jović i ekipa Njuz.net.
„Veliko je zadovoljstvo učestvovati u projektu koji ima za cilj ovako humanu ideju. Bio je izazov stvoriti komade koji su namenjeni superherojima svakodnevnog života“, istakla je modna dizajnerka, Tatjana Ostojić.
Tatjana Ostojić je jedna od najuticajnijih srpskih modnih dizajnerki mlađe generacije, poznata po svom karakterističnom vizuelnom jeziku u kojem se prepliću različite inspiracije kao što su arhitektura, strip i naučna fantastika. Osvojila je više nagrada na Belgrade Fashion Week-u, a postdiplomske studije završava na prestižnom univerzitetu Politecnico di Milano. Tokom 2019. i 2020. sarađuje sa italijanskom kućom Versace, gde sa Markom Kolagrosijem radi na kreiranju nove linije Versace Jeans Couture. Osnivačica je sajta Belgrade Social Modernism koji kroz arhivu i dokumentaciju ispituje značenja arhitektonskih femomena Novog Beograda. Živi i radi na relaciji Beograd–Milano.
Adresa na kojoj i ovog proleća postajemo superheroji je superhero.rs.
