Kako su boomeri iz AC/DC-a pokrenuli zoomersku kampanju za novi album

Dočekali smo i to. Makar jednu svetlu tačku u haosu koji je 2020. godina. Nakon preko šest
godina iščekivanja, čuvena rok grupa AC/DC je prošlog petka objavila novi album, nazvan
PWR/UP. Ovom događaju radovale su se tačno dve osobe – ja, i moj ćale. Ili bilo čiji ćale, jer
priznajmo, svaki ćale se nekada u svom životu ložio na AC/DC. To je činjenica.


Činjenica je i da su članovi ovog benda matori. Da podsetimo, najmlađi među njima je Stivi
Jang, ritam gitarista na mestu njegovog preminulog ujaka, osnivača benda Malkoma Janga.
Stivi ima šezdeset tri godine.


Kontradiktorno sa njihovim godinama jeste proces objave albuma. Naime, angažman na društvenim mrežama i interakcija sa fanovima dolazi kao prijatno iznenađenje od legendi rokenrola. Svaka objava, pažljivo isplanirana, približila je ovaj bend široj, a pre svega mlađoj publici – generaciji Z, da budemo precizni.


Elem, da pređemo na stvar. Čitava promocija nezvanično je počela još letos, kada se bend posle par godina tišine oglasio na društvenim mrežama. Novi album nije bila tema, već obeležavanje četrdesete godišnjice jednog od njihovih najpoznatijih albuma, Back in Black.

Objave su išle svakodnevno par nedelja, a zatim je stranica ponovo zamrla. Ipak, pre nešto manje od dva meseca, AC/DC se diže iz pepela rasturivši internet ovim kratkim videom:

Nekoliko misterioznih objava kasnije, i bum – naslov i datum izlaska novog albuma su poznati.
Prvi singl od dvanaest, Shot in the Dark, izlazi nedugo zatim, kao komadić onoga što nam
predstoji.

Veliki događaj u vidu razgovora sa bendom i premijere pesme u vidu livestreama na Jutjubu privukao je preko trideset hiljada ljudi i pokazao je kako zabava tek počinje.

Objave na Tviteru i Instagramu su se nizale dan za danom, među kojima se provukla i poruka benda o smrti čuvenog Edija Van Hejlena. Konačno, došao je taj trinaesti novembar, i PWR/UP se našao na svakoj streaming platformi, dominirajući rokenrol odeljcima. Petak trinaesti – prikladan dan za objavu albuma benda koji su oduvek nazivali satanističkim (iako svi znamo da to nije istina).

I šta sad? Album je objavljen i da svet trenutno nije u krizi korona virusa, usledila bi svetska
turneja. Sami članovi benda rekli su da turneja jeste u planu, ali tek kada se bude postigla
povoljna epidemiološka situacija. Do onda, nažalost, moraćemo da se načekamo. Ponovo.
Da zaključimo: u 2020. godini, gde bilo ko može da dominira internetom iz bilo kog razloga, to čini bend izbacivanjem (poprilično dobrog) albuma gotovo pedeset godina nakon svog
osnivanja. Kampanjom na društvenim mrežama, u doba pandemije, uspeva da pridobije pažnju svojih starijih, a i mlađih fanova.


Malo je onih koji su u stanju da opstanu na sceni toliko dugo, a da pritom ne žrtvuju kvalitet
svoje muzike; AC/DC je definitivno jedan od njih. Možda ne želim to da prihvatim, ali kao jedan boomer iz generacije Z, moram da kažem – rokenrol nije mrtav. Makar ne kompletno, dokle god su ovi momci tu.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još