Ekskluzivno: Luka Rajić – Časna reč

Zoomer je imao mogućnost da među prvima pogleda novi spot Luke Rajića, a danas vam premijerno donosimo novo izdanje mladog muzičara, ekskluzivca Universal Music produkcije… uz ekskluzivne fotografije koje prate novo izdanje najavljujemo i veliki intervju koji će se uskoro naći na našem portalu.


Jedan od najperspektivnijih mladih muzičara u regionu i magičan glas nove generacije umetnika — Luka Rajić uzbudljivu godinu privodi kraju singlom pod nazivom „Časna reč“,koji će se naći na njegovom predstojećem dugoočekivanom debitantskom studijskom albumu! Umetnik ovom numerom zvanično otvara novo muzičko poglavlje koje opisuje kao dnevnik svojih dvadesetih godina. Pored bajkovitog singla, prožetog emotivnom lirikom koja važi za autorov lični pečat, predstavljen je i eteričan muzički spot čiju režiju potpisuje Emilija Terzić.

„Ovaj singl predstavlja onaj bitan trenutak kada se osmeliš da kreneš na putovanje samospoznaje za koje će ti biti potrebni ljudi koje voliš i kojima veruješ, jer svaka promena sa sobom donosi poteškoće. Za mene su prijatelji i porodica ono bez čega ne bih mogao da zamislim svoj život i kroz šta god da sam prolazio, uvek sam nalazio oslonac u njima. Iako ova pesma ima ljubavne elemente, koji bi mogli da navedu slušaoca da pomisli da se radi o partnerskom odnosu, za mene je ovo pesma o prijateljstvu. Sadrži različite produkcijske aspekte koji jako dobro predstavljaju smer i zvuk albuma. Moje večne inspiracije su Lorde, Taylor Swift i Troye Sivan, ali i pop muzika koja sama po sebi ostavlja dosta prostora da predstaviš sebe u različitom svetlu, uvek sa idejom da poruku može da razume svako ko odsluša pesmu,“ ispričao je Luka o numeri.

Muzičku produkciju singla „Časna reč“ potpisuju Andrija Gavrilović – A.N.D.R. i Igor Rajić, dok je za celokupnu kreativnu direkciju bila zadužena Emilija Terzić. Već na samom početku svoje muzičke karijere umetnik je oformio tim stalnih saradnika koji savršeno shvataju njegovu viziju, pa su tako i kada je reč o predostojećem albumu na čelu ekipe Emilija i Igor. Oni su zajedno proširili i razvili koncept koji će uskoro u celosti podeliti sa publikom.

Luka je u junu ove godine započeo ekskluzivnu saradnju sa vodećom svetskom muzičkom etiketom Universal Music Group, odnosno njenim lokalni entitetom Universal Music Serbia, kada je zvanično i započeo rad na debitantskom studijskom izdanju.

„Nakon što sam započeo saradnju sa Universal Music Serbia znao sam da je sledeći korak rad na debitantskom albumu. Tokom prethodne tri godine stvaralaštva izbacio sam četiri pesme i svaka od njih predstavlja jedan deo moje ličnosti i interesovanja koja sam imao u tom trenutku. Znao sam da će doći momenat kada ću započeti rad na albumu, jer sam osećao da je to jedini način na koji bi publika mogla da me upozna kao umetničko biće koje ima potrebu da ispriča univerzalna iskustva kroz koja svi prolazimo. U odnosu na pojedinačne pesme, za mene je pisanje albuma predstavljalo neiscrpan prostor za istraživanje i pisanje o temama poput odrastanja, zaljubljivanja, razumevanja svojih potreba i traganja za ljudima koji će me razumeti. Oduvek sam slušao i voleo albume koji imaju slojevitu priču. Priču iz koje će slušaoci moći da nauče nešto o autoru, ali pre svega, moći će da nauče nešto o sebi i da se kroz tekstove okrenu svom unutrašnjem svetu i dopuste sebi da pročešljaju one najdublje delove kojih se možda plaše”, otkrio je muzičar o dugoočekivanom albumu.

Foto: Ana Melentijević / universalmusicserbia

Luka Rajić svoju muzičku karijeru započinje singlovima koji su ga već na samom početku obeležili kao autentičnog autora i kreativca istančanog i unikatnog zvuka i vizuelnog identiteta. Pesme „Eksplozija emocija“, „Ne izlaziš mi iz glave“ i „Ljubimo se“, kao i numera „Ludim“ privukle su veliku pažnju na društvenim mrežama i osvojile srca publike. Predstojećim izdanjem u potpunosti je spreman da otkrije publici novi deo svog kompleksnog stvaralačkog bića, a ovim singlom dao je časnu reč da je na putu da snažno zakorači u promenu mejnstrim zvučne slike Srbije i okolnih zemalja.

Izdanje „Časna reč“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal i YouTube Music, kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://lukarajic.lnk.to/Casnarec

Naslovna fotografija: Ana Melentijević / universalmusicserbia

Zoomer
Zoomerhttp://www.zoomer.rs
ZOOMER. Priča nove generacije.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još