Mladi pokreću monitoring predizborne kampanje i Zoomer je tu za vas

Krovna organizacija mladih Srbije održala je danas u Beogradu konferenciju za javnost na kojoj je najavila početak monitoringa izborne kampanje. Pedeset mladih će u narednom periodu pratiti izbornu kampanju na više nivoa, a KOMS će o rezultatima izveštavati javnost putem medija. Sve relevantne informacije o mladima u izbornoj kampanji moći ćete da pratite pravovremeno na Zoomeru, jer će naš portal biti jedan od pet omladinskih medija koji će direktno i usko sarađivati sa KOMS-om na informisanju mladih u izbornom procesu.

Na konferenciji, na kojoj su govorile generalna sekretarka KOMS Miljana Pejić, programska koordinatorka Milica Borjanić i članica Upravnog odbora Maša Vračar predstavljen je način na koji se monitoring izborne kampanje vrši, odnosno metodologija monitoringa, kao i dinamika koja će pratiti ovaj proces.  

Kako KOMS vrši monitoring?

Tokom izborne kampanje, više od 50 mladih ljudi aktivno posmatra i prati predizbornu kampanju. Mladi istraživači, posmatrači i kompletan KOMS tim usmeriće svoj rad na aktivnosti prikupljanje podataka (iz različitih izvora – onlajn izdanja dnevnih novina, informativnih portala, internet stranica televizija, zvanični vebsajtovi izbornih učesnika, društvenih mreža). KOMS tokom monitoringa prati izborne liste (sve političke partije, pokrete i platforme unutar izbornih lista) i (buduće) predsedničke kandidate

Pratiće se direktna partijska obraćanja, stavovi, obećanja, poruke političara/kandidata. Evidentiraće se kako političari i izborni akteri komuniciraju o mladima. 

Koji su elementi monitoringa? 

  • Nedeljni izveštaji – svake srede biće objavljivani preseci rezultata monitoringa na nedeljnom nivou, na osnovu čega će se pratiti učestalost i vrsta obraćanja ka mladima. Biće analizirano i koliko su mladi zastupljeni na izbornim listama i na kojim pozicijama se nalaze, te kakav je njihov položaj unutar stranaka. 
  • Otvorena pisma – svake nedelje će biti upućeno otvoreno pismo političkim akterima, u kojima će biti kandidovane prioritetne teme za mlade, koje će biti u fokusu narednih 7 dana. 
  • Finalni izveštaj – celokupan proces će biti zaokružen objavljivanjem finalnog izveštaja na osnovu kog ćemo izvesti zaključke o stanju uključivanja mladih i izborni proces i mogućnostima za unapređenje istog. 

Prvo otvoreno pismo je već prosleđeno i prvi podaci su već stigli, a kakav će biti odgovor političkih partija na probleme mladih pratite na Zoomeru iz dana u dan.

Avatar
Zoomerhttp://www.zoomer.rs
ZOOMER. Priča nove generacije.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Donosimo vam kampanju Nine Rajak, prve naše dizajnerke u saradnji sa brendom OFF-WHITE

Dizajnerka Nina Rajak prošlog meseca predstavljala je Srbiju u Kataru na najvećoj modnoj reviji ikada koju je organizovala čuvena Carine Roitfeld.

Građani Kule i Crvenke u borbi protiv smeća

Građani Kule kivni su na svoje sugrađane zbog nesavesnog odlaganja smeća zbog čega, kako kažu, Kula „liči na deponiju". Kako bi rešili...

I Hrvati etno za Evroviziju imaju: Harmonija disonance među favoritima Dore 2023

Nakon što su otkrivene numere koje će se takmičiti na ovogodišnjem izboru hrvatskog predstavnika na Pesmi Evrovizije – Dora 2023, već hvaljena pesma „Nevera (Lei, lei)“ ansambla Harmonija...

Small hydropower plants: is there an alternative?

In the last few years, small hydropower plants have been the most popular way of obtaining energy from water sources. At the...

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još