Mladi pokreću monitoring predizborne kampanje i Zoomer je tu za vas

Krovna organizacija mladih Srbije održala je danas u Beogradu konferenciju za javnost na kojoj je najavila početak monitoringa izborne kampanje. Pedeset mladih će u narednom periodu pratiti izbornu kampanju na više nivoa, a KOMS će o rezultatima izveštavati javnost putem medija. Sve relevantne informacije o mladima u izbornoj kampanji moći ćete da pratite pravovremeno na Zoomeru, jer će naš portal biti jedan od pet omladinskih medija koji će direktno i usko sarađivati sa KOMS-om na informisanju mladih u izbornom procesu.

Na konferenciji, na kojoj su govorile generalna sekretarka KOMS Miljana Pejić, programska koordinatorka Milica Borjanić i članica Upravnog odbora Maša Vračar predstavljen je način na koji se monitoring izborne kampanje vrši, odnosno metodologija monitoringa, kao i dinamika koja će pratiti ovaj proces.  

Kako KOMS vrši monitoring?

Tokom izborne kampanje, više od 50 mladih ljudi aktivno posmatra i prati predizbornu kampanju. Mladi istraživači, posmatrači i kompletan KOMS tim usmeriće svoj rad na aktivnosti prikupljanje podataka (iz različitih izvora – onlajn izdanja dnevnih novina, informativnih portala, internet stranica televizija, zvanični vebsajtovi izbornih učesnika, društvenih mreža). KOMS tokom monitoringa prati izborne liste (sve političke partije, pokrete i platforme unutar izbornih lista) i (buduće) predsedničke kandidate

Pratiće se direktna partijska obraćanja, stavovi, obećanja, poruke političara/kandidata. Evidentiraće se kako političari i izborni akteri komuniciraju o mladima. 

Koji su elementi monitoringa? 

  • Nedeljni izveštaji – svake srede biće objavljivani preseci rezultata monitoringa na nedeljnom nivou, na osnovu čega će se pratiti učestalost i vrsta obraćanja ka mladima. Biće analizirano i koliko su mladi zastupljeni na izbornim listama i na kojim pozicijama se nalaze, te kakav je njihov položaj unutar stranaka. 
  • Otvorena pisma – svake nedelje će biti upućeno otvoreno pismo političkim akterima, u kojima će biti kandidovane prioritetne teme za mlade, koje će biti u fokusu narednih 7 dana. 
  • Finalni izveštaj – celokupan proces će biti zaokružen objavljivanjem finalnog izveštaja na osnovu kog ćemo izvesti zaključke o stanju uključivanja mladih i izborni proces i mogućnostima za unapređenje istog. 

Prvo otvoreno pismo je već prosleđeno i prvi podaci su već stigli, a kakav će biti odgovor političkih partija na probleme mladih pratite na Zoomeru iz dana u dan.

Avatar
Zoomerhttp://www.zoomer.rs
ZOOMER. Priča nove generacije.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Branka Katić: Ovo je brzo vreme pa svi pokušavaju brzo da snimaju, ali ne mislim da je to uvek dobro

Ne tek završenom filmskog festivalu LIFFE u Leskovcu publiku je oduševio performans naše proslavljene glumice Branke Katić, koja je predstavila film „Praznik...

Omladinskih BRIGAda No11: Nenamerna gradnja Vučićevog kulta ličnosti među mladima

Majonez, pola hleba, deterdžent i sintagma „sram te bilo” su reči koje odzvanjaju kod kuće ovih dana. Nakon što je igrica „Jedi...

Otvoren konkurs za drugu generaciju ZOOMER digitalne laboratorije

Omladinski portal ZOOMER raspisuje konkurs za drugu generaciju polaznika i polaznica programa „ZOOMER digitalne laboratorije – Zlab“! Program je...

Buč Kesidi napunio Tašmajdan, a mi smo bili na licu mesta

Prethodnih meseci euforija se prikradala, a 16. septembra konačno smo mogli i da je pevamo zajedno sa pančevačkim dvojcem Buč Kesidi. Prvi...

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još