Kako se Extreme Intimo izblamirao sa body positivity kampanjom

Brend Extreme Intimo pokrenuo je kampanju „(ne)savršena” putem koje želi da se brendira kao kompanija koja se zalaže za body positivity. Body positivity podrazumeva prihvatanje različitosti, pre svega kada je u pitanju fizički izgled, te prihvatanje pozitivnog pogleda na sve nesavršenosti. Pod nesavršenostima misli se na sve ono što je drugačije od nametnutih društvenih ideala lepote i fizičkog izgleda.

Ovaj brend u kampanji koristi fotografije na kojima se nalaze različite žene i naizgled poruka je osnažujuća – voli svoje telo kako god da izgleda. Prelepo. Ili bi bar bilo, da je istinito. Ako uđete u katalog ovog brenda, te u modele koje ove žene promovišu, videćete da se veličine koje su dostupne nalaze u opsegu od 36 do 44. Ako se ne razumete u veličine, evo objašnjenja. Najveća veličina je za obim struka od 82-86cm, a bokova od 105-107cm. U suštini, govorimo o veličini XL.

E sad, dragi čitaoci vi meni recite – da li je XL „body positivity”? XL je, u najmanju ruku, sasvim prosečna veličina, dostupna u svakoj kineskoj prodavnici.

Na Instagram profilu brenda, ovo pitanje je postavila i DJ Vanja Bursać, a odgovor koji je dobila je u najmanju ruku – blamantan.

„Nije nas blam našeg asortimana, naprotiv, preponosni smo na modele, krojeve, na to što je sve 100% prirodno i što ljudi tako divno reaguju, znajući kakav je kvalitet i koliko je sve udobno. Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi”, glasio je odgovor kompanije na pitanje da li imaju broj veći od XL.

Svaka žena je savršena, osim ako nosi broj veći od XL, u suprotnom nije dovoljno savršena da bi mogla da nosi savršene Extreme Intimo gaće. Jasno.

Nakon toga, usledila je diskusija i gomiletina blamantnih komentara administratora za društvene mreže ovog brenda, u kojima se ova kritika Bursać targetira kao „negativna” i gde joj se poručuje da „kupi poklon nekome, kad već nemaju veličinu za nju”. A diskusija se nastavila i u DM-u.
Toliko je blamantno da ih neću ni citirati, nego pogledajte printscreenove i zaključite sami.

Naravoučenije: ne nasedajte na svakoga ko svoj marketing plan pokušava da proda kao društvenu odgovornost.

Nemanja Marinović
Nemanja Marinović
Kad ne uređuje tekstove, bistri politiku. Kad ne bistri politiku, bistri pop kulturu.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Jachim Zoomira nedelju 073

Nekrofilija u medijima postoji i zbog vas.

Korona je stigla u Severnu Koreju – ili je groznica?

Otkako se virus proširio iz Vuhana u Kini, skoro sve zemlje sveta imale su kontakt sa kovidom. Virus je stigao čak i...

Najviše profesionalne etike vidljivo u omladinskim medijima

Najviša stopa poštovanja medijske etike primećuje se u omladinskim medijima, u kojima gotovo da nema prekršaja smernica Kodeksa novinara Srbije, zaključak je...

Šta te čeka na Pravoslavnem bogoslovskem fakultetu, vol. I

Bliži ti se kraj srednje čkole, a ne znaš šta bi d'upišeš? Dosadno ti u životu i 'oćeš na fakultet? Dozvoli da...

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još