Extreme Intimo: da li savršen marketing postoji?

Bliži se kraj ove godine koja je za sve nas bila teška. Godina koja nas je distancirala i odaljila jedne od drugih. Ali da li to znači da smo izgubili osnovne vrednosti, ljudskost, solidarnost i humanost?

U poslednje vreme sve je više humanitarnih akcija i kampanja organizovanih tim povodom. Dosta se zalažemo jedni za druge i čini se da smo ostali ljudi uprkos svemu.

Ovih dana brend Extreme Intimo pokrenuo je akciju #stvarnoželim za pomoć porodilištima. Akcija je započeta na Instagram profilu ovog brenda. Objavili su video u kom predstavljaju deo svoje novogodišnje kolekcije. U videu su prikazani emotivni trenuci, dočarana je porodična novogodišnja atmosfera; budući roditelji i roditelji sa decom. Video je društveno angažovan,reklo bi se jer pojavljuje se i dete sa Daunovim sindromom što još više doprinosi priči sa početka. Dokazuje da nam je i dalje stalo i da brinemo o svima i nikoga ne izostavljamo. Svakim šerovanjem ove reklame na Instagram story ovaj brend donira novac u vrednosti od 100 dinara u humanitarne svrhe, odnosno za obnovu nekog porodilišta. Takođe kupovanjem bilo kog artikla iz predstavljene kolekcije deo novca se donira.

Ova akcija je imala veliki odziv na svim našim profilima, i emocijama. Deljenjem ove objave prikupljeno je 27.100 evra koliki je i bio limit kompanije.

Ljudi su reagovali, ali ne samo šerovanjem i podrškom ove akcije – na društvenim mrežama eksplodirale su objave u kojima ljudi pišu da se šerovanjem videa reklamira ova firma i da uopšte nije potrebno objavljivati ovakav video. Mišljenje mnogih jeste da ako ovaj brend već želi da donira novac uradiće to i bez reklame.

Da li je ovo samo trik i da li je humanost ljudi iskorišćena kako bi se reklamirali ili su zaista imali nameru za lepim gestom?

U krajnjem slučaju da li je ova reklama uopšte neophodna?

Svakako, akcija je uspela kakve god da su bile namere. Ako ništa drugo, kroz društvene mreže podigli su svest o stanju u kakvom se nalazimo.

U svakom slučaju da li mislite da je normalno to što se u ovoj državi novac za porodilišta kao jedne od osnovnih ustanova od možda najveće važnosti prikuplja reklamama na Instagramu? Za to nije kriv ni ovaj brend, ni ljudi koji šeruju, a ni oni koji ovu akciju ne podržavaju. Procenu da li su zaslužili osudu ili ne ipak donosi svako za sebe, zato pitamo vas, jesu li?

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još