fbpx

Egzibicije koje KFC pravi sa svojim marketingom

U doba interneta, marketing je često važniji čak i od samih proizvoda koja određena kompanija pruža. Čuveni lanac restorana brze hrane KFC je shvatio to na vreme, opredelivši se za specifičan pristup društvenim mrežama. Njihove objave jesu uglavnom neobične, ali su ovaj put uradili nešto zaista neverovatno – najavili su KFC kratak film i KFC konzolu.

Da, ozbiljno. Zar se ne sećate KFC crocs papuča od prošle godine?

Elem, da se vratimo na novosti; za početak, nešto o konzoli. Ona je bila najavljena još prošlog leta na zvaničnoj KFC stranici na tviteru za gejming (jeste, to stvarno postoji). Ovaj tvit, naravno, nije shvaćen ozbiljno. Svi su mislili da je to parodija na reklame kompanija kao što su Sony i Microsoft, koje su se tokom pandemije trudile da što više promovišu svoje proizvode.

Međutim, ispostavlja se da se KFC nije šalio. Specifikacije ovog uređaja su objavljene, i nisu za podsmeh. U saradnji sa kompanijom Cooler Master, KFC je napravio konzolu koja će moći bez problema da pokrene najzahtevnije i najnovije video igre. Kao da to samo po sebi nije dovoljno, nismo došli do najboljeg dela.

Šta bi još moglo da se ubaci u konzolu koja izgleda kao kofa pilećih krilaca? Verovali ili ne: deo konzole služi za podgrevanje pilećih krilaca. Ne šalim se.

Nažalost, još uvek nije poznato kada će ovaj uređaj moći da se kupi, niti po kojoj ceni. Do onda, možemo da uživamo u drugim oblicima KFC-ovog marketinga, kao što je njihov novi film.

16-minutni kratak film, nazvan A Recipe for Seduction, obeležio je početak ove godine. Film prati glavnu junakinju Džesiku, naslednicu velikog bogatstva, koja mora da se uda za bogatog čoveka kako bi sačuvala ugled svoje porodice. Ipak, ona se zaljubljuje u novog kuvara, Harlanda Sandersa (inače osnivača i maskote KFC-a). Njega tumači ni manje ni više nego Mario Lopez, najpoznatiji po svojoj ulozi u seriji Saved by the Bell.

Nezahvalno je ulaziti previše u radnju ovog filma, već je najbolje da se on direktno iskusi. Dakle, ako vas zanima, možete da pogledate A Recipe for Seduction ovde i sada:

Da zaključimo – čemu sve ovo? Naravno, u pitanju je samo reklama. Međutim, čak i da su ove dve stvari ostale samo šala, KFC je uspeo da privuče hiljade i hiljade ljudi svojim proizvodima. I ne samo to, već su uspeli da uzburkaju internet. Što, složićemo se, važan je deo marketinga svake kompanije danas.

Sada samo možemo da postavimo pitanje šta nam sleduje. KFC igrica, možda? A da, to već postoji.

Komentari

Leave a reply

Molimo Vas, unesite komentar
Please enter your name here

Preporučujemo

Vršnjaci Vršnjacima: solidarnom akcijom do jednakog pristupa onlajn nastavi za sve đake

Jedna od ključnih mera protiv širenja pandemije virusa COVID-19 u Srbiji prethodne godine bila je prebacivanje obrazovnog sistema sa nastave uživo na...

Lajović: Srbija zaslužuje ATP turnir, nadam se da mogu da startujem u dobrom svetlu

Juče je održana pres konferencija Dušana Lajovića pred Srbija Open koji počinje u ponedeljak, 19. aprila, a trajaće do subote 25. aprila.

Aktivizam kao ekstremni sport

Guglao sam “napadi na aktiviste i aktivistkinje” i pojavili su se rezultati stari nekoliko dana. Ništa novo, građani i građanke koji svojim...

PREDRAG LIČINA: Ovde se svakog dana dešava nešto što je na granici naučne fantastike

Hrvatski reditelj Predrag Ličina „pogodio je u srž“ problema novim videom „Hejt Sloveni“ koji je režirao za Buka magazin, u okviru kampanje...

Instagram

Jachim zoomira nedelju

Preporučujemo

Najnovije

GLEDAJ

Još